FAQ (VEELGESTELDE VRAGEN)

ALGEMENE VRAGEN

Wie is Kleertjes4kids.nl ?

Kleertjes4kids.nl is een vertrouwd online adres waar je kinderkleding kunt kopen van alleen maar topmerken.


Hoe kan ik jullie bereiken ?
Je kunt via de mail (tav info@kleertjes4kids.nl) je vraag stellen. Wij streven ernaar binnen 36 uur de e-mail te beantwoorden. E-mails die in het weekend zijn verzonden zullen de eerstvolgende werkdag worden beantwoord.

BEZORGEN EN BESTELLEN

Wat zijn de kosten voor de bezorging ?
De verzendkosten voor bezorging binnen Nederland bedraagt 4,95 euro, ongeacht het aantal artikelen dat je bestelt, per bestelling. Voor België en Duitsland zijn de verzendkosten 6,95 euro. Neem voor overige landen contact met ons op voor de exacte verzendkosten. Wij verzenden via Post NL. Indien een bestelling door de brievenbus past zullen wij het met brievenbuspost versturen zodat je niet noodzakelijkerwijs thuis hoeft te zijn om het pakketje in ontvangst te nemen.

Ik wil nog iets toevoegen aan mijn bestelling kan dat ?
Jahoor dat kan maar alleen indien de betaling nog niet is gedaan van de bestelling. Alleen dan is het voor ons mogelijk om de bestelling en het bedrag aan te passen. Je kunt dan het beste zsm een e-mail sturen naar het e-mailadres info@kleertjes4kids.nl met daarin een kopie van je vorige order en de gewenste artikelen die je toe wilt voegen.

Kunnen bestellingen samen verzonden worden ?
Ook dat is mogelijk. Indien je je bestelling al betaald hebt kun je niets meer wijzigen aan je bestelling. Stuur ons zsm een e-mail om er zeker van te zijn dat je order nog niet is verzonden en of het mogelijk is. Je kunt dan het beste opnieuw een bestelliing plaatsen en bij je 2e bestelling bij opmerkingen vermelden dat je het graag samen verzonden wilt hebben. Vermeld daarbij tevens het ordernr. van je 1e bestelling. Je kunt de 2e bestelling ook gewoon betalen. Wij zullen ze dan samen verzenden en 1 x 4,45 euro (4,95 euro - 0,50 transactiekosten) terugstorten naar je. Wij verzenden max. 2 bestellingen samen.

Is mijn bestelling goed doorgekomen ?
Zodra je in het bestelmenu op "definitief bestellen" klikt krijg je via de mail je orderbevestiging. Indien je deze niet hebt ontvangen is je bestelling niet goed doorgekomen bij ons. Neem dan zsm contact met ons op (via info@kleertjes4kids.nl).

Hoe weet ik of mijn betaling is gelukt ?
Indien wij je betaling hebben ontvangen zullen wij zsm een betaalbevestiging daarvan versturen naar je zodat je weet dat je bestelling in behandeling is bij ons.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden ?
Meestal dezelfde werkdag doch uiterlijk binnen 2 werkdagen (na ontvangst betaling) zullen wij je bestelling aanbieden bij Post NL alwaar zij voor de verzending zorg zullen dragen. Zodra de bestelling is verzonden ontvang je van ons een verzendbevestiging via de e-mail.

Ik wil iets retourneren, kan/mag dat ?
Jahoor artikelen, mits niet 60% of hoger afgeprijsd, mogen geruild en/of geretourneerd worden. Je kunt dit binnen 2 dagen na ontvangst van je bestelling aanvragen via info@kleertjes4kids.nl. Zie voor meer info omtrent ruilen/retourneren onze algemene voorwaarden.

© 2017 - 2018 kleertjes4kids | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.